اختصاصی تیتر کوتاه؛

ببینید / مردم از هنر این تبلیغ بیلبوردی شگفت زده شدند

تبلیغات بیلبوردی سه بعدی، انقلابی در صنعت تبلیغات محیطی به راه انداخت. یکی از نمونه‌های جالب از تبلیغات بیلبوردی سه بعدی، تبلیغ رستوران‌های زنجیره‌ای subway است.

همانطور که نیازها و خواسته‌های مصرف‌کنندگان تکامل می‌یابد، صنعت تبلیغات نیز باید رشد کند و یکی از مسیرهایی که تبلیغات بیلبورد در آن پیشرو بوده ، بیلبوردهای دیجیتال سه بعدی است.

بیلبوردهای سه بعدی بیلبوردهای ثابتی هستند که از موادی مانند پلاستیک، فوم، فلز یا چوب برای ایجاد جلوه‌ای سه بعدی استفاده می‌کنند. یک مطالعه نشان داد که پوسترهای سه بعدی اشکال موثری از تبلیغات هستند زیرا در مقایسه با پوسترهای دوبعدی توجه بیشتری را به خود جلب می‌کنند.

بیلبوردهای سه بعدی که به عنوان بیلبوردهای آنامورفیک نیز شناخته می‌شوند، نوعی تبلیغات دیجیتالی از زیر مجموعه های تبلیغات محیطی هستند که از تصاویر متحرک و طراحی سه بعدی هوشمندانه برای ایجاد یک تجربه سه بعدی با چشم غیر مسلح استفاده می‌کنند. این بیلبوردها تبلیغات سنتی را با فناوری دیجیتال سه بعدی ترکیب می‌کند.

یکی از نمونه‌های جالب از تبلیغات بیلبوردی سه بعدی، تبلیغ رستوران‌های زنجیره‌ای subway است.

شرکت رستوران‌های زنجیره‌ای ساب وی (subway) در سال ۲۰۲۲ یک بیلبورد سه بعدی تعاملی در وستفیلد استراتفورد سیتی در لندن راه‌اندازی کرد که به افراد اجازه می‌داد تا به صورت مجازی ساندویچ خود را روی صفحه بیلبورد ساخته و سفارش دهند. سفیران این رستوران که قبلاً در میان جمعیت پنهان شده بودند، با تهیه و تحویل ساندویچ مورد علاقه مردم، آنها را غافلگیر کردند.

Subway یک رستوران زنجیره‌ای امریکایی متخصص در آماده کردن ساندویچ هایی به دلخواه مشتریان از مواد مختلف است.

Subway در آگوست ۱۹۶۵ زمانی آغاز به کار کرد که یک جوان ۱۷ ساله به نام فرد دلوکا برای دانشگاه به پول نیاز داشت. او با دوستش پیتر باک همکاری کرد و از او ۱۰۰۰ دلار قرض گرفت تا رستورانی به نام «Pete’s Super Submarines» در یکی از ایالت‌های امریکا افتتاح کند. درحال‌حاضر این رستوران حدود ۳۷ هزار شعبه در ۱۰۰ کشور در سر تا سر جهان دارد.

تینا خرسند
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها